Wednesday, May 30, 2007

boooooom

Treba mi ventil. Raspući ću se. Kao kad u eksperimentima u Braniacu ili u nekom filmu nešto stave u mikrotalasnu, i čekaju da se rasprsne. Tako ću se raspršiti na sitne kapljice.
Too much pressure.

Treba mi ventil. Oprostite ako raspalim ovde po vama suviše oštro, ili vas ignorišem. Nemam ni nerava ni vremena da budem dobra. Reče mi neko kako je rođen loš, a ja mu nisam poverovala. A sad shvatam da ja postajem loša. Zato što sam rođena previše dobra. FRP terminologijom rečeno: bejah lawful neutral, ali polako postajem chaotic neutral. U najboljem slučaju. Ko je razumeo, razumeo. Ko nije, objasniću jednom. Kad budem imala nerava.

Trenutno mi sloboda uopšte ne treba, ET. Sad mi samo treba čvrst zagrljaj, all the time. A zagrljaj pet od sedam dana u nedelji bude suviše daleko. Mentalno se grlimo.... Fuck.

Igram se sobom, nervima, i svojim i tuđim, proždirem druge svojom nervozom, i pokušavam da držim glavu iznad vode.

Idemo na Koop, ljudi?

3 comments:

Anonymous said...

da.

Anonymous said...

Sta da ti kazem. U ruci drzim raspored ispita u Poslednjem Roku (cvrsto zacrtano).
I imam sirok osmeh.
Najebo sam.
Nenajdebivo!

Emanuelle said...

Ma ne brini, to su ipak samo ispiti:) nadjebaćeš ih ti!