Thursday, May 03, 2007

nenormalna

Pisala bih. Bih, stvarno. Ali odzvanja kroz mene neka praznina. Umorna sam.
Reči u glavi: samo neke obične. Događaji lični: nema. Događaji u zemlji ili svetu koje bih komentarisala: hvala, ali ne bih. Boleće me stomak.

Čitam ja sve sa blogrolla. Ali retko komentarišem, ni za to nemam živaca. Šta ja tu ima nekome da solim pamet? Kao da drugi nisu dovoljno rekli... Ali tu sam, znam šta radite...

Vratiću se ja u svoje normalne tokove (ako sam uopšte ikada normalna!) i pisaću. I komentarisaću. I polemisaću. Ali trenutno nisam baš normalna.

3 comments:

Anonymous said...

Samo polako, odmori se, a mi smo uvek tu.

wtf? said...

razumem te u potpunosti.ja mogu reci da sam malo otupela i definitivno umorna. rekla bih za sebe ukratko da sam out of everything...

organizam said...

Purkva?