Thursday, May 17, 2007

ima neko ko zna

Stojim na prozoru svoje dnevne sobe. Slušam... Zvučaću kriptično, ali ima neko ko zna šta..... Ruke obgrlile jedna drugu blago. Linije brda se preklapaju, ne vide se kuće, tek im se pokoje svetlo nazire..... Na nebu se bore mrak i svetlost koju iza brda isijavaju skrivene zgrade. Neki se oblaci preganjaju. Tiho je. Sem u mojoj sobi. Ovde se višeglasje obmotava oko mene. A ne sputava.

Širok je svet. Veliki. Neki ljudi se negde vole. Neki su srećni. Neki prosto zadovoljni. Ja sam... Ne znam šta od ovoga više.

Širok je svet.

10 comments:

master_brate said...

meni mali swet.nemam ni gde da se okrenem.kako krenem u shirinu naletim na grom

Emanuelle said...

onda moraš sam da ga širiš

Anonymous said...

shirokim dushama i kosmos je preuzak.

Emanuelle said...

tako je , Sunny boy.....

Anonymous said...

imaš koop koncert na kalemegdanu 1-og juna.

Anonymous said...

i bebel gilberto 9-og, ako voliš.

Emanuelle said...

ET, hvala! Za KOOP sam saznala slucajno, na netu sam naletela na vest, i vec skupljam ekipu:), a 9. imam neka druga posla, nazalost...

Emanuelle said...

i šapni mi gde da te nađem....

Anonymous said...

ma tu neđe u masi :)
ne moš omašiti

Anonymous said...

e jebemliga sve cu propustiti...
smrc...