Tuesday, May 15, 2007

what makes you bad

Ne verujem ti da si loš. Call it a hunch, ali nisi. Šta te to čini lošim? Objasni mi. Živeti svoj život, u skladu sa svojim likom? No, man, to se zove hrabrost. I pamet. I sreća.

Izbijaju iz tebe ti neki virtuelni feromoni, to je istina. Vole te na mreži, prosto. Žene posebno. Reklo bi se da ti se jebe šta ko tu misli o tebi, i želiš da budeš loš. OK, recimo da je to manir. Ali nije istina. Iza tebe stoji kao gromada sve što si rekao. A ja pamtim dobro. Posebno o ljudima koje smatram vrednima toga. Ti si jak, siguran, isključiv, mračan sometimes. Jesam li u pravu do sada?

Imaš uz sebe jaku ženu, imaš bedem porodice oko sebe. Srećan si. I želiš da se igraš. Da igraš. I to je sjajno. Onda sam i ja loša - i ja volim da se igram. Razumem tu želju za vibracijama, taj urge za pretragom po sopstvenim htenjima, prošlosti, mislima, nekim zagubljenim emocijama... To je moćno. Kad te čuva sreća duboko u tebi i oko tebe, a ti igraš na žici. Do jaja je moćno.

Pričaj i dalje da si loš, ali ti neću poverovati. Samo to neću poverovati. Ti si opasan. Ti si igrač. Da bi izbegla korišćenje klišea, neću reći šta smatram lošim, zvučalo bi obično. A to nikako neću, jer to meni ne sme da se dogodi. Ja sam special sasvim. A nisam loša. Sasvim sam na svoj način opičena.

Ali nastavi da pričaš da si loš. Dobro ti stoji. Iako nisi. A što da se malo ne igraš, pa to je sjajno.

2 comments:

Anonymous said...

:)
Mhm.

Samo...ja bih, da sam na tvom mestu, meni poverovao.

Ipak.

Anonymous said...

the rest...(g)mail