Saturday, June 02, 2007

fiumo

Neviđeno dobar seks. Eksplozija u nervima i krvotoku. Ono gubljenje svesti na par trenutaka.
Nežno ušušavanje i gnježđenje u zagrljaju i na njegovim grudima.

"Ja moram nešto da ti priznam." Led u želucu. Vrlo retko čujem ovu rečenicu. Mrzim je.
"Počeo sam da pušim ponovo u CG. Već tri nedelje."

Da li više mrzim činjenicu što je ponovo propušio, ili što mi to nije rekao već dva vikenda? Teško pitanje.

"Ne mogu više. Svaku cigaretu koji neko puši pored mene gledam, pušim u mislima. Smučilo mi se"
"Ali dve godine! Mislila sam da te je prošlo, da si out of the woods. Da je to zatvorena priča..."
"I kako si mogao da ćutiš, da mi to kriješ. Jebote, ni od majke se nikad nisi krio, a od mene se kriješ!"
Pauza. Onaj njegov pogled. Naravno da me je pokopao: "Meni je najvažnije šta ćeš ti da misliš o meni."
Da li da ga prebijem ili izljubim?

Ili i ja da zapalim i.... Neću, neću. Dođe i meni ponekad kad sam u krizi, kad me izjeda nervoza, ali kažem sebi "gusko, nećeš valjda to da radiš" i prođe me...

Objašnjavao mi je i objašnjavao, pokušavao da objasni i sebi valjda šta mu bi. Ne znam, nije mu nimalo lako, ali me nervira što je opet sebi navukao tu bedu na vrat. Smrdljive, glupave, nezdrave, skupe cancer sticks! Ugojio se dvadeset kilograma, prošao probleme sa srcem, nervozu, i sad se opet tome vratio. Fuck!!! Sve smo to prošli zajedno, tresla sam se pored njega dok mu je srce lupalo kao ludo, i eto sad.

We'll survive

8 comments:

Anonymous said...

Juče u busu. Domaća muzička scena. Pojačana na maksimum. Evo citiram stih:
ŽIV SE ČOVEK NA SVEEEEEEEEEEEEEE NAVIKNEEEEEEEEEEEEEEEE!
Legao mi sad ovde ko komentar.
Daj šalji slike.

Anonymous said...

tri godine nisam pusila. sada pusim. onako, umereno. ponekad mislim da mi treba neki jako veliki razlog, pa cu kao prestati,ustvari sve je u glavi i jacini karaktera.

ako sam mogla jednom da prestanem, prestacu ponovo...evo jos samo malo....pa cu ponovo prestati...kevemimojemile

Emanuelle said...

wtf, nije to lako, ali jbt, dve godine!
ET, u haaaaoosu sam ceo vikend, večeras šalje sličice:)

Anonymous said...

ma gde je lako.
evo ja sebe trenutno ubedjujem da, posto sam pod totalnim stresom, je ok ako pusim te nikotinske stapice jer me jelte smiruju, a ujedno hocu da prestanem jer mi se nekada od njih povraca.

jANIS said...

3.put prestala. IPAK IPAK IPAAAAAAAAAK ponekaaad bih da zapalim i da se zavozam kao na ringispilu
dobar dan emanuelle!!

Emanuelle said...

Hello, Janis:))))
Mene uhvati tek ponekad, ali brzo odagnam tu misao... Prestala sam kad sam zatrudnela, stvarno mi nije bilo teško, nisam imala krize. Doduše, bilo mi je muka, pa je to pomoglo.

Anonymous said...

e i ja razmisljam ovih dana da ostavim cigarete, moracu nekako da skupim snage :)

Anonymous said...

prvo izudaraj pa onda izljubi. šteta. utiči, vidiš da imaš sve uslove za to. :))) Mungos