Wednesday, January 17, 2007

Ispovesti

Kad smo već u fazi razotkrivanja, mogla bih da ispričam nešto "u skladu sa svojim likom", kako bi rekli moji frpovci (ko ne razume, jebi ga, mnogo bi trajalo objašnjavanje...).

Celih prvih šest godina svog seksualnog života nisam doživela orgazam. Oni prvi trapavi počeci nisu ni pomena vredni. Posle sam počela da se brinem. Valjda sam zbog toga i bila u tripu da nešto nije u redu sa mnom. Nijedan mi nije odgovarao, ni jednom nisam mogla ja da valjam takva. Fuck, trudila sam se. Ne dovoljno, očigledno. Sama sam mogla, to sve mi "naučimo", ali nikako da to ponovim i u dvoje. Zaljubljena, nezaljubljena, nije bilo razlike. Da li su oni bili pogrešni, ili sam ja bila nesposobna, ne znam.
Jedan se baš trudio da mi to uspe. Imao je "samo jednu" manu: bio je neviđeni egoista, uprkos ljubavnom umeću. Ja sam ga volela, on je voleo sebe. Kako on da ne zadovolji ženu? Svašta. Nije je zadovoljio.

Već sam bila rezignirana; još sam pride čitala po kretenskim ženskim časopisima da ne znam koliki procenti žena imaju isti taj problem. Još malo pa pomirena sa sudbinom.

Hvatala sam sebe kako zavidim drugaricama kojima je sve to bilo sasvim normalno. Ona mi priča kako se kresnula sa tipom koga je upoznala na žurci, i bilo je eksplozivno dobro, ali ne tako dobro kako sa njenim bivšim dečkom, i sigurno daleko lepše nego sa onim Saletom koga je smuvala na moru.. i tako... Ja poredim jednog koga sam baš prilično volela, ali je bio lousy lover, i nesrećnog "pilota" kome sam odglumila, i onog koga sam šutnula da se ne bih zaljubila, i onog sa velikim, i onog sa velikom željom da me kresne kad god stigne, i onog baš doobrog. U čemu dobrog? To što je umeo da promeni deset poza za pola sata, sve u svrhu pokušaja zadovoljavanja "nezadovoljene" i bio vrlo vešt u kunilungusu, nije bilo ono što mi treba, obviously.

I onda smo se desili ON i ja. Ono što je nas nosilo, nije bila želja za zadovoljstvom, već za potpunim sjedinjavanjem. I tako se bez bilo kakvih posebnih ljubavnih tehnika dogodilo ono što nikakav trud ranije nije mogao da postigne. Sad sve to izgleda tako prirodno: desi se često, ne može baš uvek, bude lepo, bude moćno, bude i fantastično. Desi se za dva minuta, desi se za pola sata, ne desi se. I ako i na samom početku, tako je i posle devet godina: ne želimo mi samo da bude lepo, mi se stapamo.

10 comments:

Sejn said...

hm.

Emanuelle said...

Samo hm? Muška iskustva? anything?

Sejn said...

hm...prvo...sta su frpovci? ne moras nasiroko, samo neka asocijacija...ok sam ja sa povezivanjem, even these days.

Drugo...kad sam bio klinac moje veze nisu trajale dovoljno dugo da bih ulazio u razgovore te vrste. Mislim, primetim je da toga nema par puta, pitam onako pazljivo, kaze "ma meni to nikad"...Onda sam procitao negde da je bitan procenat zena sa tim problemom, jer jebiga, jeste problem. Ali, egoista kao ja, nikad se nije upinjao da je/ih "natera" da eto, prvi put sa mnom... wow kakav sam ja j. i taj trip. Stvarno nikad nisam razmisljao tome. Sto je krajnje egoisticki. Stoka. Ipak, kad mi je jednom jedna osoba rekla da je ovo prvi put da je dozivela orgazam, osecas se powerful. Jedno desetak minuta. Jer nema to veze sa tobom. Vec sa mozgom, umovima i sl vrstama dozivljaja.

Kao sto znas :), muskarci nemaju te probleme.Mada sam ja jednom hmmmm u trecoj godini gimnazije pokusao da odglumim...smor je bio strasan...das sve od sebe bre da je smuvas, a na kraju vidis tabula rasa, krajnje neinspirativna...uzas jedan...i ja, "dzentlmenski", jel, krenem da odglumim, stvarno me bilo sramota da prekinem samo...i naravno, bejah provaljen...i dobih prezriv osmeh...i evo jos uvek se secam tog trenutka...sta ces.

Naravno, dojaja je biti sa zenom kojoj se to uvek desava...hm...zacudila se jako kad sam joj rekao o procentu zena koje ne mogu ili ne mogu uvek da dozive to.

"Hm" se najvise odnosilo na "stapanje" i "sjedinjavanje" sa "piletom". Nekako...kad kazes "pile" ne zvuci dovoljno mocno, "macho", muski etc...nekako...emanuelle i pile...ne, ne...ne uklapa se. To ostavi vili. Vili "pile" bas lezi.

Naduvala si se i pljunula pred svima!!!!

Misssssim

:)))))))))))))))))))

jANIS said...

Ja te volim emanuelle

Emanuelle said...

Janis, i ja tebe:))
Sejn: Pljunula, jašta:))))
Samo da te potsetim, i Emanuelle se zaljubila jednom, mnooogo! I zbrisala sa njim.
Frpovci: si čuo za dungeons and dragons (D&D), advanced D&D, rolemaster, warhammer i sl? To su igre nastale u krugu zaljubljenika u epsku fantastiku i SF, ne igraju se na kompu, već u društvu, prepune su mašte, vila, gnomova, magova i ratnika, itd. To su sve fantasy role plays, tj. FRP igre. Role play je key word ovde: svako vodi jednog lika: maga, vorloka, sveštenika, ratnika, paladina, lopova, i sl. i glumi ga, svi zajedno idu u avanture (kao u Gospodaru Prstenova, recimo), a celu priču vodi jedan GM (game master). Igrati u skladu sa svojim likom znači igrati svog lika kako treba, dakle ako je paladin, tj. sveti ratnik, ne može da uradi nešto zlo (sem ukoliko nije zli paladin), ako je nekromanser ne može da bude dobrica, ako je lopov ne treba da bude pošten, itd; ovo se naravno zloupotrebljava, te lik koji napravi neko sranje obično koristi frazu "u skladu sa svojim likom" da se opere:)

Emanuelle said...

Eto, ispravila sam pile, Šejn!

Emanuelle said...

A uz vilu ide, u pravu si.... Uz ovu raskalašnu odve nikako. Moram da smislim kako da ga ovde zovem. Mr. Big? Neee, provaljeno:) Čućete, uostalom, čim smislim:)

etotako said...

Jebi ga, ja sam od onih srecnih, koja nema tih problema.
Gen?
Um?
Stapanje?

Pojma nemam, ali radim :)

Emanuelle said...

Radi, radi:))) Često i aktivno!
Sada je to već dugo, ok, ne baš svaki put, ali je normalno.
Gen? Ne znam.
Um? sigurno!
Stapanje? Definitivno:)

KURATI MOJ SIRANO said...

Najveća razmena energije je tokom orgazma.
Tada je daješ ali i primaš (u svakom slučaju).

Teško je naći čistu energiju, ili imati previše svoje pozitivne na bacanje


.